14 Şubat 2012 Salı

6 yaşında bir çocuk düşünün..yada düşünmeyin..ben düşünüyorum da sadece altı yaşında bir çocuğun tecavüze uğramış olması kulaga ne kadar canice geliyorhani şu sizin  derisi yüzülmüş,kolu bacagı kırımış  kedi köpek resimlerine bakarken ne cani insanlar war diye düşündüklerinizden daha  da insanlık dışı.onu ağlarken gördüm..düğümlendim..kimseye soyleyememişti.çnkü o kadar küçüktü ki o kadar masum dünyanın pisliğinden o kadar habersizdi ki..ağladı..ağladı..renkli balonları olmamıştı uzun kuyruklu uçurtmaları hayatının ilk oyunu körebe değildi susturuldu..yanaklarındaki çiller güneşten parlayacağına koluna sildiği gözyaşlarından al al olmuştı.serpilmiş koca bi birey olmuştu şimdi..üzüldüğü tek konu o pisliğin ölürken gözlerinin içine bakamamış olmasıydı düşünsenize sadece bu an için hayatını verebilirdi..insanoğlu hayatın ne kadar gereksiz derdi tasası peşindeyken  onun içinde sadece o anı unuabilme çabası yatıyordu tam 18 senedir ..Allaha inanmıyordu.'tanrı 6 yaşındaki bir çocuğu koruyamadıysa neden var'dedi bana?sustum..ağzı kapatılıp hunharca ırzına geçilen hayatlar aslında temizlenen günahların davetiyeleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder